من و گل دخترم لیلا

مهربانی های مادرم

1390/12/10 12:45
نویسنده : مامان لیلی
150 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                             

                                                                                                                           

                     تو شکوفاترین بهار منی    

                                              مهربونی من.نگار منی

                                            همه عالم اگر زمن بگسست

                                           باز هم خوب من کنار منی

                                           مهر تو نقطه عروج من است

                                          خوش به حالم که غمگسار منی

                                   آه مادر اگر بخواهم بنویسم زتو وپاکی ومهر

                               باید اینکه بنویسم دو .سه دیوان غزل.پس چه بهتر

                                سخن خویش به پایا ن ببرم ای همه هستی من

                                مادر من به حقیقت سو گند که نهال عشق تو را

                                  در دل خود کاشته ام مادرم دیر زمانی است

                               خیال باطل       که من "دوستت داشته ام "

 

                                                                                                 شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)