من و گل دخترم لیلا

تولد لیلا جونم در ماه مبارک رمضان

1392/4/25 16:55
نویسنده : مامان لیلی
633 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از سه ماه اومدم به وبلاگ عزیزم  سر به زنم .امروز روز تولد گلمه امیدوارم این سر نزدنای منو به حساب 

بی توجهی من نزاری ،دخترکم تو عمر و نفس من و بابات هستی ،لحظه لحظه های زندگیمون را با نفسها و 

وجود توی نازنین می گذرونیم وتمام سعیمون را می کنیم برای فراهم کردن بهترینها برای توی بهترین،آینده در 

انتظار توست ومن بهترین فردا و آینده را از خدای بزرگ در این روزهای مبارک برای تو که تمام زندگیم هستی 

تمنا می کنم.                                       دوست دارم عشقم

 

                                                 هدیه من و بابا به لیلی جون

                     

                                     

            

                                                   

                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)