من و گل دخترم لیلا

خرید با لیلا جون

1390/12/9 13:10
نویسنده : مامان لیلی
209 بازدید
اشتراک گذاری

 

دیشب قرار شد وقتی بابای لیلی جون میره فوتبال من و لیلا هم بریم خرید.لیلای درس خوان من هم گفت باید تکالیفم را انجام بدم بعد بریمبعد از تمام شدن تکالیف لیلا بابای لیلا ما را جلوی فروشگاه پیاده کرد وگفت هر چی دوست دارید خرید کنید.لیلا جون باید خیلی قدر بابا جون را بدانی چون خیلی زحمت میکشه وهمیشه دوست داره بهترینها را برات فراهم کنه.ما خیلی دوست داریم باباییsleeping

از این که خدا یه دختر به من داده خیلی خوشحالمو خدا را هزاران بار شکر میکنم.همیشه توی هر کاری باهاش مشورت می کنم وازش کمک می خوام و لیلی هم مثل یه دوست خوب کمکم می کنه .دیشب که رفتیم خرید یه سری وسیله براش خریدم .اونم که عاشق وسیله های تزیینیه و حسابی خوشحال بود .یه ریز باهام حرف میزد ونظر میداد خلاصه با کمک دخملم برای خودمم خرید کردم.فقط میمونه خریدای بابایی که یه روز باید با هم بریم براش خرید کنیم.

.                              

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)