من و گل دخترم لیلا

مهربانی های همسرم

1390/12/10 12:55
نویسنده : مامان لیلی
200 بازدید
اشتراک گذاری

 

برای همسم می نگارم که همیشه وهمه جا و در همه حال مرا همراهی کرده وبا تمام وجود

وتمام مهربانیش مرا دلگرمی داده.تمام آرامشی که الان دارم به خاطر وجود دخترم وهمسر عزیزمه

انشاا...خدا حافظ و نگهدارشون باشه.قلب

تو ستاره ای هستی در آسمان دلم که هیچگاه خاموش نمیشوی

تو خاطره ای هستی ماندگار در دفتر دلم که فراموش نمیشوی

همیشه تو را در میان قلبم میفشارم تا حس کنی تپشهای قلبی را که یک نفس عاشقانه برایت میتپد

از وقتی آمدی بی خیال تمام غمهای دنیا شدم و تو چه عاشقانه شاد کردی خانه قلبم را

از وقتی آمدی گرم نگه داشتی همیشه آغوشم را ،

عطر تنت پیچیده فضای عاشقانه دلم را   

                                                                    شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

همیشه پرتو عشق تو در نگاهم میتابد ، همیشه دلم به داشتن تو می بالد،

دستانم دستان را میخواهد و اینجاست که گلویم ترانه فریاد عشق تو را میخواند ،

دلم تو را میخواهد، دلم تو را میخواهد به عشقت تکیه کرده ام سالها ، نترسیدم از جدایی و اشکها ،

عشق را آنگونه که هست دیدم و تو را آنگونه که بودی خواستم ، تو را همین گونه که هستی میخواهم ،

چون همین گونه مرا عاشق خودت کردی ، همینگونه مرا اسیر عشق و محبتهایت کردی از وقتی آمدی ،

آمدنت برایم یک حادثه شیرین در زندگی ام بود،

                                                                                     دوستت دارم همسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ما مان سروش
4 اسفند 90 14:08
سلام ،به وبلاگ من و گل پسرم سر بزنید.خیلی وبلاگ قشنگی دارید .لیلی رو هم ببوسید.
نانازیا
4 اسفند 90 15:02
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
ثمین
5 اسفند 90 20:57
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم