من و گل دخترم لیلا

حرفهای مادرانه

1391/5/20 18:42
نویسنده : مامان لیلی
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم امروز خیلی دلم گرفته بود اول اومدم با خدای خودم یه کم درد دل کردم اما  پاکش

کردم  گفتم باشه بین منو خدای خودم .ولی حالا می خوام با تو که عزیزترینمی یه کم حرف بزنم.گاهی

میشینم و با خودم فکر می کنم که چقدر کنار تو خواهم ماند؟تا چند تار موی سفید؟تا چند چروک

پیشانی؟دختر نازم تا این تحظه از زندگیم روزهای خوب و شیرینی را با تو سپری کردم ولی همیشه یه

دلهره و ترس از آینده تو وجودمه . اما همیشه سعی می کنم بهترین تصویر را از آینده تو داشته

باشم .تصویر من از آینده تو تصویر زیبا رویی در صحنه است.تصویر فرشته ای در آسمان است تصویر موفق

 ترین زن دنیا بر روی زمین است.شاهزاده خانم باش وبرقص ستاره باش وهمیشه بدرخش.

دختر نازنینم این را بدان که خداوند همیشه تو را دوست دارد .اوست که هر گاه خطابش کنی تو را

پذیراست.همیشه ودر همه حال به او پناه ببر وبه او توکل کن .من هم همیشه در گوش خدا می خوانم

 که به فرزندمان خوبی عطا کن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)