من و گل دخترم لیلا

روز پدر

1391/4/18 11:27
نویسنده : مامان لیلی
144 بازدید
اشتراک گذاری

  cutecolorsanibear13.gif       حرف آخر را برایت می نویسم ای پدر                 

                                                 با تو بودن را دوست دارم ای پدر

 

                                           شور عشقت هست در قلبم ای پدر

                                        گرمی لبخندهایت هست در ذهنم ای پدر

                                        مهربا نی هایت همواره در من جاری است

                                       ساز آوای صدایت هم همیشه با من است

                                           از تو از عشق تو لبریز هستم ای پدر

                                            من برای دیدنت با سر دوانم ای پدر

                                               زندگی یعنی پرواز درآغوش تو

                                                 مرگ یعنی من بدون عطر تو                 

                                                                                    cutecolorsanibear13.gif

         تقدیم به همسرم      

ای کاش گذر زمان در دست من بود تا لحظه های شیرین با تو بودنرا

اینقدر طولانی میکردم که برای بی تو بودن وقتی نمیماند

توی این لحظه های قشنگ زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک

((دوستت دارم))

به همراه یک آسمان عشق وتمنا تقدیم به تو همسر عزیزم

روزت مبارک عزیزم از صمیم قلب دوستت دارم وبابت تمام خوبی هایت از تو سپاسگزارم

 

 

پدر جان نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من است

بدان که برای من بهترینی

دوستت دارم بابا جون

لیلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)