من و گل دخترم لیلا

دلتنگی

1391/11/26 11:38
نویسنده : مامان لیلی
511 بازدید
اشتراک گذاری

                                          در نقاشیهایم تنهاییم را پنهان میکنم

                                           در دلم دلتنگیم را

                                          در سکوتم حرفهای نگفته ام را

                                           در لبخندم غصه هایم را

                                           دل من ......

                                           چه خردساااااااااال است!!!

                                            ساده می نگرد...

                                            ساده می خندد...

                                            ساده می پوشد....

                                            دل من از تبار دیوارهای کاهگلی است!!

                                            ساده می افتد ...

                                            ساده می شکند...

                                            ساده میمیرد......

                                            ساااااااااده

                                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)