من و گل دخترم لیلا

21مهر روز تولد عشق

1391/7/30 17:41
نویسنده : مامان لیلی
668 بازدید
اشتراک گذاری

                       

امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام

آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست.

نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم

اما کاملتر از این چیزی ندارم

دوستت دارم ،


                             سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک میگویم . . .

                                           

عکس های زیبا و رویایی از گل رز

لیلا جونم همش برای روز تولد باباش لحظه شماری می کرد تا یه جشن کوچولو  بگیره

روز تولد من یه کیک درست کردم ولیلی جونم وقتی از مدرسه رسید کلی خوشحال شد.

چند تا بادکنک باد کردو یه کوچولو خانه را تزئین کردو شمعها را روشن کرد ومنتظر اومدن باباش شد.

بابایی دوستت دارم امیدوارم همیشه سایتون بالای سر ما باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)