من و گل دخترم لیلا

درد دلهای مامان

1390/12/26 12:31
نویسنده : مامان لیلی
171 بازدید
اشتراک گذاری

              شکلکهای جالب اروین  شکلکهای جالب اروینشکلکهای جالب اروین

امروز خیلی دلم گرفته بود هوا هم مثل دل من ابری و گرفته بود که یهو تلویزیون هم آهنگی از مادر را

پخشکرد من هم خیلی دلم هوای مامانم را کرده بود .با صدای این آهنگ اشک میریختمniniweblog.com وبا

خودم فکر میکردم آخه چرا الان نباید مامانم اینا اینجا باشن یا ما پیش اونا باشیم آخه چقدر دوری مگه ما

 تا کی زنده ایم...خدایاخودت روزی را برسون که همه کنار هم توی یه شهر زندگی کنیم  و از بودن با هم

 لذت ببریم .نمیدانم شایدخدا این فاصله ها را ایجاد میکنه تا ما قدر هم را بیشتر بدانیم.خدا یا پدر و مادرم

 وخانواده ام را برام حفظ کن وروز به روز علاقمون را نسبت به هم بیشتر ودلهامون را به هم نزدیکتر کن.آمینniniweblog.com                                                                            Emoticon     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نانازیا
24 اسفند 90 14:43
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir