من و گل دخترم لیلا

عاشقتونم

1391/1/8 11:54
نویسنده : مامان لیلی
161 بازدید
اشتراک گذاری

                                    

                                                                         عاشقتونم

                   شکلکهای جالب آروین    دختر نازنینم وهمسر عزیزم    شکلکهای جالب آروین

                       من عاشقانه دوستتان دارم وبرای من فرقی نمیکند که در چه لحظه وروزی باشم

                      من هر روز عاشق تر از روز قبل کنار هر دوی شما احساس خوشبختی و آرامش میکنم

                      برای ما هر روز روز عشق است...برای عاشق بودن و عاشقانه کنار هم بودن بهانه لازم نیست

                     هر روزی که صبح چشم باز کنی وببینی روز دیگری را برای زندگی کردن وعشق ورزیدن پیش رو

                    داری .همین بهانه ای زیباست برای بیشتر دوست داشتن وعاشق تر بودن و گفتن

                                                                   دوستت دارم

                   

                            خدا را سپاس برای همه چیز.برای بودن شما که با وجودتان به آرامش رسیدم

                           همسر مهربانم.بهانه ی قشنگ زندگی ام.عاشقانه دوستت دارم که اگر تو نبودی

                          قشنگ ترین بهانه زندگی ام.لیلا هم نبود.

                          لیلای عزیزم.عاشقانه دوستت دارم که با وجود تو معنا گرفتم وبه خدا نزدیک تر شدم

                                  همه عاشقانه هایم برای شماست

               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)